2012. augusztus 20., hétfő

2. fejezet

Köszönöm szépen a komikat, és hogy már három rendszeresem van! :D ♥♥

Trixi: Köszönöm szépe! 
Mrs. Ladygagafan: Köszönöm, és kár mert jó a történeted! 
Lena: Köszönöm! :) 
alexawozde: Köszönöm, remélem ez is meg a többi is tetszeni fog! 
loli: Köszi!
Bri: Köszi, remélem a többi is elnyeri majd a tetszésedet! 
Ella: Jaj köszönöm! :D 
Dóri: Hát Liam most csak a szeretetreméltó óvó szerepe lesz, de igaz, elég kevés Liam blog van. :( De remélem a többi rész is tetszeni fog! :) 





Kellemes meglepetések!





Remegő kézzel nyitottam ki a borítékot, és hajtottam ki a lapot. nem érdekelt más, csak a végén lévő egyetlen kis mondat!
"Mindent rendben találtunk!"
Ugráltam örömömben, majd csak visszatettem a papírt a helyére. Elkészítettem egy szendvicset, és egy pohár tejet, majd egy tálcára tettem, és bemenetem a nappaliba. Bekapcsoltam a tvt, majd csak figyeltem mit mondanak, és enni kezdtem. Semmi érdekessége nem volt az egésznek.
Fél kettőkor indultam el otthonról. Nem siettem sehová sem.
Amikor odaértem egy elég nagy épület tárult elém. Egy szó nélkül fogtam magam és bementem. bent járkált pár ember, akik kicsit megnéztek, de kikeltek, és nem mondtak semmit sem. Egyenesen a pulthoz mentem.
- Kit keres? - kérdezte egy fiatal srác.
- Danielle Peazer... - mondtam.
- Itt vagyok! - halottam mag a hangját.
Megfordultam és ő már jött is oda hozzám.
- Köszi. - mosolyogtam a srácra majd oda mentem Danihoz.
Megölelt, majd elindultunk felfelé. Ő folyamatosan csak beszélt, én pedig mosolyogva hallgattam őt. Amint felmentünk, egy tükrös kis terembe mentünk. Tipikus táncterem, tükrök, korlát, és magnó.
Dani kezembe adta a cuccaimat, majd elküldött a mosdóba átöltözni. Én elmentem a mosdóba, majd már neki is láttam felöltözni. Amikor végeztem, a cuccaimat feltettem a mosdókagylóra, majd csak a cipőt húztam fel. Majd a tükörbe néztem, és a hajamat kezdtem el felkontyolni. Ekkor, egy szinte velem egyidős lány jött be, és kezdett el takarítani. Én nem szóltam semmit ,csak felkötöttem kontyba a hajamat, majd fogtam a cuccaimat és már vissza is siettem a terembe.
Bemelegítettem, majd Dani indított zenét, és arra kért, hogy lehetőleg legyek kreatív. De nem éppen ment, hiszen kintről valami eszméleten kiabálást lehetett csak hallani. Fogtam magam és egyenesen az ablakhoz mentem.
- Itt meg mi a fene van? - néztem ki.
- A srácok itt vannak próbán. - mosolygott Dani.
Én csak bólogattam. Így már mindent értettem. Felhangosítottuk a zenét, majd folytattuk a táncot. Egy csomó tanácsot kaptam Danitől, ami tényleg roppant jól jött. Sokat finomítottunk meg adtunk bele még egy kis kakaót. Meg persze nevettünk is nem is keveset.
Olyan öt felé inkább úgy döntöttem, hogy mára elég lesz ebből. Elmentem a mosdóba ahol visszaöltöztem, majd a terembe visszaérve, eltettem a ruháimat.
- Gyere nézzük meg a fiúkat! - mondta mosolyogva.
Felvettem a táskámat, majd csak mosolyogva egymásba karoltunk és elindultunk egy emelettel feljebb. Hamar meg is hallottuk, ahogy énekelnek. Egyből az ajtó elé mentünk, és Dani bekopogott.
- Gyere... - mondta
Én ellenkeztem, de ő csak bement.  Én pedig körülnéztem. Az egyik ajtón bementem. Amikor beléptem a helyiség gitárral és dobbal volt tele. És a 1D logókat viselte. Én csak ámulkodva néztem, majd letettem a táskámat.
Leültem az egyik székre, majd kezembe fogtam a gitárt és játszani kezdtem rajta. Egy Selena Gomez feldolgozást kezdtem rajt játszani. Ahogy játszotta, egyszerre lett ragyogó kedvem, majd csak énekelni kezdtem.
A dal végén csak mosolyogtam, majd csak hallottam, hogy valaki bejön. Háta néztem és Niallel találtam szembe magma. Megijedtem. A gitárt gyorsan visszatettem.
- Bocsánat!
Fogtam a táskámat, majd gyors tempóban elkezdtem kifelé futni. Amikor leértem, fellélegeztem, majd lelassítottam, és már gyalog kezdtem el kimenni. A közeli parkon vágtam át, mikor hirtelen megszólalt a telefonom, kivettem a zsebemből, és Dani neve villogott rajta. Egyből a fülemhez emeletem a telefont.
- Szia... - szóltam bele.
- Hali kis pacsira! - szólt bele egy férfi hang.
- Niall? - kérdeztem halkan.
- Talált süllyedt! - nevettet a telefonba.
Éreztem ahogy elvörösödöm.
- Csak annyit akarok, hogy eszméletlen jó hangod van... - mondta, most már teleejts komolysággal.
- Köszönöm! - mosolyogtam, de egyenesen hazafelé tartottam.
Még mondott egy pár dolgot, majd letettük. A szívem eszméletlen gyorsasággal vert. Alig bírtam felfogni amit mondott. Jónak tartja a hangomat, és még bókolt is nem is keveset.
Hazaérve csináltam vacsit, majd egyenesen a szobámba mentem fel. Bezárkóztam a szobámba, majd leültem az asztalhoz és bekapcsoltam a gépemet. de amikor twittere léptem föl kicsit sok minden fogadott. Rólam és Liamról meg Daniról beszéltek az emberek.
"Tudjátok ki ez a lány?"
Majd egy kép amin éppen Liammel és Danivel beszélgetek a boltban. Aztán csak a kömmentek.
"Én úgy tudom Liam gyerekkori ismerőse"
"Nagyon szép lány!"
Majd láttam még képeket amiket meg is néztem, az egyik a napi napon készült amikor éppen Danit vártam.
"Ez ma készült! A lányt Clarienak hívják és táncos!"
Megijedtem ettől az egésztől. Most ezt írogatják, holnap pedig suliba megyek, mi lesz velem... Remélem senki sem ismer fel, mert az nagyon rossz lenne. Inkább kinyomtam a gépet, majd csak megvacsoráztam, aztán pedig bekapcsoltam a tvt. Letusoltam, majd a pizsimben az ágyra dőltem le.
Reggel már hétkor riasztott a telefonom. Morcosan kikapcsoltam majd csak kipattantam és nekiláttam pakolászni. A táskámat már pár napja előkészítettem, de még egyszer újra átfutottam, hogy mindenem megvan-e. Amint ezzel megvoltam a székre terített ruhákat kezdtem el magamra húzni. Egy szakadt farmer, egy szürke pántos felső, majd rá egy kötött kardigán. bementem a fürdőbe. A hajamat kifésültem, majd csak összefogtam, és kontyba kötöttem. Egy sálat tekertem a nyakamra, majd egy kicsi smink, végül pár kiegészítő. Amint ezzel megvoltam csak a tükörbe néztem.
- Jó nap lesz... - mondtam.
Kimentem, aztán felkaptam a táskámat, a telefonomat pedig eltettem a zsebembe. Lementem, és anyu éppen a konyhában sürgött. Odamentem hozzá, egy puszit nyomtam az arcára majd leültem az asztalra.
- Mindek oké? - kérdezte miközben a pirítóst tette le elém.
- Persze! - mosolyogtam rá.
Megreggeliztem, majd az órára néztem, és sietnem kellett. Elköszöntem, majd már siettem is. Ahogy a suli felé vettem az irányt, elég sok lányt meg fiút láttam egyenruhába, és kicsit féltem is.
Amikor oda értem, csak egy mély levegőt vettem majd beléptem a nagy kapukon. Ahogy beléptem pár ember jól meg nézett, de próbáltam evvel nem törődni.
A papíromra néztem, és a magyar termet kezdtem el keresgélni. Hirtelen megszólalt a csengő, de én még mindig kóvályogtam. Majd sikerült bégre meglelnem a termet. Finoman bekopogtam az ajtón.
- Tessék... - szólt ki egy női hang.
Amikor benyitottam, egyszerűen beléptem, majd betettem magam után az ajtót. Az osztályra néztem, és pár lány csak döbbenten nézett rám. Én megnyikkanni sem mertem.

6 megjegyzés:

  1. Nagyoon jóó lett:ĐĐ Hozd gyorsan a köviit.:ĐĐ

    VálaszTörlés
  2. Szia:-) Kérted,hát jöttem.:) Jó lett,siess a kövivel.;)

    VálaszTörlés
  3. Szia. Kérted hát jöttem :)
    Úr Isten nekem nagyon tetszik. Habár ez csak természetes mivel rengeteget szerepel benne Liam xD (jó ha tudod nagyon nagy fanja vagyok, sőt körülötte forog számomra a világ )
    lehet hülyén fog hangzani, de csak én gondoltam arra, hogy a végén úgyis vele fog összejönni és nem Harryvel ? :O oké lehet hülyén hangzik, de nekem tetszene :D
    amúgy nagyon jól fogalmazol, szinte bele tudom élni magam :)))
    hamar hozd a kövit és ha van kedved nézz be hozzám is xD

    VálaszTörlés
  4. Hellóka :D
    Jó mint mindig :) kíváncsi vagyok a többi részekre is :D
    Hamar a kövivel! Puszi, Lena

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Tőlem is kérted, hogy kommizzak, és jöttem is, és a csere is mehet természetesen!
    Főhősnőnk karakterét jól kidolgoztad, nagyon tetszik, hogy nem mindennapi múltja van, és a kezdés is teljesen egyedi volt, nem találtam benne klisét. Ez jó pont, mikor az ember elkezd egy történetet. Látszik, hogy figyelsz az esztétikára, ami nagyra értékelendő. Néha a vesszők kimaradoznak, de ezen szövegszerkesztő programok már segíthetnek :) A leírásokat szépen adagolod, és a Clarie érzéseit nagyon jól átadod. Mindegyik valós karakter - értem ez alatt a fiúkat és Danielle-t - lényegét jól megragadtad meglátásom szerint. Tetszik, és remélem, hogy a folytatás is ilyen lesz, mert egy ilyen történetnek - még ha egyelőre nem is teljesen tiszta, hogy mi lesz itt még - olvasók előtt a helye :)
    Csak így tovább!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
  6. kérlek irj még fejezeteket már nagyon régota követem az irásaidat de ez a kedvencem és nemjön uj ezért szomoru vagyok.

    VálaszTörlés